Di sini saya akan mengulas lebih lanjut tentang soalan-soalan yang diajukan oleh pembeli dan
juga bakal pembeli Ramuan Taufiq kepada saya.
Sebelum itu, Ramuan Taufiq bukan sahaja berkesan sebagai ubat Buasir, tetapi juga berkesan kepada perempuan yang menghadapi senggugut yang teruk.

Soalan 1:
Adakah Ramuan Taufiq memberi apa-apa kesan sampingan kepada pengguna Ramuan Taufiq dan apakah pantang bila makan Ramuan Taufiq ini?

Soalan di atas selalu ditanya oleh pembeli Ramuan Taufiq. Oleh itu, saya akan menerangkan lebih lanjut jawapan kepada soalan di atas. Pertama sekali yang perlu anda tahu adalah Ramuan Taufiq dihasilkan daripada 100% herba dan tidak mengandungi langsung bahan kimia. Oleh itu, ia tidak memberikan kesan apa-apa kepada pengguna Ramuan Taufiq ini. Ramuan Taufiq dihasilkan dari Malaysia sendiri dan ia bukan berasal dari luar negara.

Jadi, ia adalah produk tempatan yang dahulunya digunakan untuk mengubati pesakit buasir secara kampung dan kemudian, ia dikomersialkan di pasaran lengkap dengan sijil KKM, HALAL dan GMP. Jadi, Ramuan Taufiq adalah 100% selamat dimakan oleh semua kecuali ibu mengandung kurang dari 3 bulan sahaja.

Semasa makan Ramuan Taufiq ini, anda tidak perlu amalkan pantang apa-apa. Sekadar cukup amalkan pantang penyakit Buasir yang anda hadapi. Selebihnya, biarkan Ramuan Taufiq bertindak menyembuhkan Buasir yang anda hadapi.

Soalan 2:
Apakah keberkesanan Ramuan Taufiq dalam menyembuhkan Buasir ini?

Soalan ini juga kerap ditanya oleh pembeli. Sebelum kami menjawab soalan ini, kami ingin memberitahu bahawa badan kita semua adalah berlainan. Ada yang mempunyai antibodi lemah dan kuat, metabolisma cepat dan perlahan, tindak balas yang cepat dan lambat dan bermacam lagi.

Oleh itu, tempoh sembuh adalah berlainan untuk setiap orang. Selain itu, ia bergantung juga kepada tahap buasir yang anda hadapi. Ada yang sudah lama hadapi dan baru hadapi buasir ini, ada yang buasir yang dihadapi berada di tahap 1, 2, 3 atau 4. Ini juga mempengaruhi kepada tempoh sembuh apabila anda menggunakan Ramuan Taufiq ini.

Walaubagaimanapun, Ramuan Taufiq amat berkesan dalam merawat buasir. Buktinya ada boleh lihat testimoni di <<<SINI>>> yang telah diberikan oleh pengguna Ramuan Taufiq ini. Kebiasaanya, anda boleh merasai perubahan yang lebih baik setelah anda menghabiskan 1 hingga 2 kotak Ramuan Taufiq. Malah, ada pengguna Ramuan Taufiq sudah hampir sembuh dengan hanya menghabiskan 1 kotak Ramuan Taufiq sahaja.

Soalan 3:
Apakah kelainan Ramuan Taufiq ini berbanding dengan ubat buasir lain?

Memang kami tidak nafikan ada juga ubat buasir lain yang berkesan. Kami tidak menghalang anda mengambil ubat buasir lain. Tetapi, anda perlu ingat, semasa anda membeli, sila lihat dahulu kandungan ubat buasir tersebut yang kemungkinan mempunyai serba sedikit bahan kimia dan ia boleh memberikan kesan kepada anda. Malah, ada juga ubat buasir yang perlu amalkan pantang semasa anda menggunakan ubat buasir tersebut.

Dengan Ramuan Taufiq ini, anda tidak perlu risau bila menggunakan Ramuan Taufiq ini kerana ia 100% herba, tidak perlu anda berpantang semasa makan Ramuan Taufiq (pantang Buasir perlu diamalkan) serta anda juga boleh makan ubatan lain bersama dengan Ramuan Taufiq ini. Malah, anda boleh makan Ramuan Taufiq ini bila-bila masa sahaja kecuali perempuan yang mengandung kurang dari 3 bulan sahaja.

Soalan 4:
Adakah berbaloi anda Ramuan Taufiq ini dari segi harga?

Ya, semestinya. Cuba bayangkan anda medapatkan rawatan di klinik atau secara tradisional, sudah pasti anda memerlukan kos yang banyak. Jika sekali rawatan sudah memerlukan RM500 untuk satu sesi, kalau 2-4 kali sebualan, sudah mencapai ribuan ringgit sebulan dengan hanya rawatan Buasir.

Jika anda menggunakan Ramuan Taufiq, cukup hanya RM200 sahaja sebulan diperlukan dan anda pasti boleh merasai perubahan yang lebih baik tanpa bersusah payah lagi mendapatkan rawatan Buasir. Walaupun, buasir anda di tahap paling teruk, Ramuan Taufiq masih boleh bertindak dalam menyembuhkan buasir yang anda hadapi.

Bukankah ini amat menjimatkan. Malah, Ramuan Taufiq boleh dikatakan cepat bertindak. Anda boleh lihat testimoni pengguna Ramuan Taufiq di <<<SINI>>>. Jangan risau, jika anda menghadapi pendarahan dan kesakitan, Ramuan Taufiq bertindak dengan cepat dalam menghentikan pendarahan dan kesakitan tersebut. Anda boleh rasai pengurangan pendarahan dan kesakitan dalam 1 hingga ke 2 kotak Ramuan Taufiq sahaja.

Sebab itu, saya sarankan kepada anda supaya dapatkan Ramuan Taufiq sebanyak 3 kotak Ramuan Taufiq kerana anda pasti dapat merasai perubahan atau sudah mula sembuh. Tetapi, pastikan apa yang anda hadapi itu adalah buasir.

Setakat ini sahaja post kami buat masa ini. Jika terdapat soalan, boleh sms kami di 019-9466763. Kami akan membalas SMS anda dalam masa 1-30 minit.
Jika ingin dapatkan Ramuan Taufiq ini, anda boleh pergi di <<<SINI>>> untuk cara pembelian.

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Youtube